...deze gratis training in samenwerking met BV&T.Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2BWilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie gesprek ingaan met uw (nieuwe)
klanten? U wilt weten hoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. Dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie gesprek. En wilt u op een oprechte manier
klanten werven? Wanneer de telefoon ...
...uctuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Het verkoopmodel en gesprekstechnieken, Effectief
klantencontact, Verkoopkansen, Weerstand, Demonstreren en presenteren, Omgaan met bezwaren en klachten, Een gesprek afsluiten. Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanne...
...ny cursussen, veelal minder dan de investering van een open cursus. training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK Reacties ~ Recensies ~ Referenties Kies Training Invoering ISO BV&T is 15 jaar actief. Tussen de referenties zitten
klanten vanaf het eerst uur. Na elke training/cursus of opleiding houden wij een uitvoerige evaluatie. Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en n...
...ursussen, veelal minder dan de investering van een open cursus. training Professionele Inkoop Training Reacties ~ Recensies ~ Referenties Kies Effectief Professionele BV&T is 15 jaar actief. Tussen de referenties zitten
klanten vanaf het eerst uur. Na elke training/cursus of opleiding houden wij een uitvoerige evaluatie. Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en n...
... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Verkoop Binnendienst Inhoud: U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw
klanten opbouwen? U wilt beschik...
..., veelal minder dan de investering van een open cursus. training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken Reacties ~ Recensies ~ Referenties Kies Training Commercieel BV&T is 15 jaar actief. Tussen de referenties zitten
klanten vanaf het eerst uur. Na elke training/cursus of opleiding houden wij een uitvoerige evaluatie. Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en n...
... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Effectieve Telefoon Verkoop Inhoud: Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u
klanten beter te woord staan di...
...leert u tijdens deze training! Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Wat is klantgerichtheid; Klantgericht communiceren; Uw rol en verantwoordelijkheid; Klantgerichtheid; Interne klantgerichtheid; Lastige
klanten en klachtenafhandeling; Klantgerichtheid versus beleefdheid. Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Klantgericht Denken en Handelen heeft g...
... bijna niet meer weg te denken binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Bedrijven hebben het nodig om te communiceren met hun leveranciers of internationale vestigingen. Of misschien zelfs om te kunnen communiceren met hun
klanten of medewerkers. Het is daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze manier kunnen wij vervolgens een lessenpakket aanbied...
...s zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. Wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer
klanten terugkomen. Kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwa...
...ny cursussen, veelal minder dan de investering van een open cursus. training Balie en Receptie Medewerker Reacties ~ Recensies ~ Referenties Kies Training Receptie en BV&T is 15 jaar actief. Tussen de referenties zitten
klanten vanaf het eerst uur. Na elke training/cursus of opleiding houden wij een uitvoerige evaluatie. Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en n...
... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. cursus MT Lid Management Communicatie Inhoud: De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat
klanten en leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kw...
...ntacten niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Hierdoor kan het zijn dat u op uw werk contact moet opnemen met Spaanse leveranciers, opdrachtgevers, vestigingen of
klanten. Om optimaal te kunnen corresponderen is beheersing van de Spaanse taal dan ook zeer belangrijk. De cursus zakelijk Spaans is geschikt voor u wanneer u in uw werksituatie te maken krijgt met de Spaanse taal, maar deze n...
...oor In Company cursussen, veelal minder dan de investering van een open cursus. cursus Interne auditor Reacties ~ Recensies ~ Referenties Kies Interne Audit opleiding BV&T is 15 jaar actief. Tussen de referenties zitten
klanten vanaf het eerst uur. Na elke training/cursus of opleiding houden wij een uitvoerige evaluatie. Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en n...
...n Company cursussen, veelal minder dan de investering van een open cursus. cursus Omgaan met agressie Reacties ~ Recensies ~ Referenties Kies Agressietraining, Geweld BV&T is 15 jaar actief. Tussen de referenties zitten
klanten vanaf het eerst uur. Na elke training/cursus of opleiding houden wij een uitvoerige evaluatie. Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en n...
Page generated in 0.341 seconds.